perjantai 11. huhtikuuta 2008

27.03.2008 Tokoilua...

Tai siis piti olla tokoilua... Oma mieliala ei juuri ollut kehuttava, ja mietin kaksi kertaa menenkö tunnille vai en, mutta päätin sittenkin lähteä kentälle... Mikä osoittautui loppujen lopuksi hukka reissuksi, sillä olin autuaasti unohtanut että oli KKK:n kevät kokous ilta, ja kun pääsin kentälle, muutinkin suunnitelmat ja lähdin kokoukseen Marin mukana =))

Ihan hukkaan tuo ilta ei kuitenkaan mennyt, sillä Mari halusi kokeilla tokoilua Rion kanssa, ja nappasi pojan kädestäni, heitti minulle oman koiransa Tuiskun remmin ja lähti menemään Rion kanssa =)) Oli Rion ilme kyllä näkemisen arvoinen!!! Mari kun lähti niin päättäväisesti sen kanssa kävelemään, ja Rio kipitti kiltisti perässä =)) Kyllähän poika muutaman kerran ihmeissään katseli minun suuntaan,mutta kiltisti se kuitenkin tokoili Marin käskytyksen, ja nakki makkaroiden kanssa =)) Minulla tosin tuli ongelmia! Tuisku otti ja tempaisi koko julmetulla painollaan Marin perään, niin luulin jo olkapäiden irtoavan paikoiltaan =)) niin raju oli tempaisu, ja jessus millä voimalle se sen teki!!! kaipasin jo ankkuria ja vuorikiipeilijän kenkiä siinä vaiheessa!!!! Enhän minä tuollaiseen ole tottunut, ja siinä sai kentällä olijat hyvät naurut Marin kanssa, kun minä makaan puoliksi mahallani ison koiran perässä =D=D=D=D

Tokoilun lisäksi Mari oli tosi kiltti ja leikki meidän kanssa näyttely treeniä. KIITOS Mari, siitä oli iso apu. On se kivaa tehdä tällaisia harjoituksiakin ihmisen kanssa joka tietää kuinka Belgin kanssa ollaan!!

Ei kommentteja: